Free diecutting files

Tuesday 29 September 2009

Op slag verliefd

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe tas maar kon er niet een vinden waarvan ik dacht yesss dat is hem. Tot ik vanmiddag dit schatje in de etalage zag staan. Ik was opslag verliefd.
Precies wat ik zocht ,en precies groot genoeg voor mijn portemenee ,sleutels en mobiel.
Ik stond nog te twijfelen maar Amber bleef maar aan mijn hoofd zeuren dat ik hem moest kopen, dus heb ik het maar gedaan.
Is hij niet leuk?? Ik ben helemaal happy ermee.
Morgen weer een kaartje .




Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.

Photobucket

7 comments:

Ilonka said...

Hoi Lenet of ie leuk is. Ik vind hem erg tof. Amber je hebt smaak hoor! En wat goed dat ze zo door gezeurd heeft.
Nu heb je wel een hele mooi en gave tas.

Groetjes ilonka

Christa said...

wat een gave tas joh, ben zelf een tassenfreak, vind deze superrrr
groetjes christa

Hetty said...

Wat een super mooie tas en toch goed van die Amber dat ze bleef zeuren. Veel plezier ermee

groetes hetty

Dora said...

Nou ik ben ook verliefd, ik heb helemaal niets met tassen schoenen zoals andere vrouwen dat hebben, maar deze ...super!

Anonymous said...

Wowww Lenet ik vind hem super gaaf daar kun je mee voor de dag komen hoor!!!

Groetjes Trudy

Alexandra said...

Leuke tas hoor, toch maar goed dat je dochter erbij was.

Nancy Feer said...

Wat een qutie, echt superleuk zeg!