Free diecutting files

Wednesday 9 September 2009

Vintage kaartje


Even een lekker vintage kaartje voor vandaag.
Deze heb ik gemaakt voor een DT call bij ICS .
Ik heb hier een oud poesie plaatje voor gebruikt, die heb ik laatst gekocht op de knotsgekke scrap en kaarten dagen in Den Bosch. Twee zakjes vol met dit soort plaatjes in allerlei maten.
Eindelijk had ik het pareltjes lint gevonden bij De Egel in alphen a/d Rijn door een tip van Annemarie ,nogmaals bedankt !! Ik heb meteen een paar meter in allerlei kleuren gekocht dus kan even toe. LOL!
Als je de kaart beter wilt bekijken gewooneven op het plaatje klikken en dan wordt hij groter.

Zo dit was het weer voor vandaag. Fijne dag allemaal .

Leuk dat je even kwam kijken, en tot de volgende keer.

9 comments:

Hetty said...

Wat een schitterend kaartje weer en ja dat pareltjes lint is er wel heel erg leuk voor

Frida said...

Heel erg mooi !!! Prachtige materialen heb je gebruikt.
Succes met de DT call.

Anonymous said...

Graag gedaan!!

Vind het kaartje geweldig, jij hebt echt geen workshops nodig....

Groetjes Annemarie

Ilonka said...

Hoi lenet je kaartje ziet er wauwie uit en wat een prachtige pareltjes.
Het ziet er toppie uit .ERG MOOI!!

groetjes Ilonka

Dora said...

Je blijft me verbazen, je kan zoveel en het gaat je zo goed af, schitterende kaart wederom!

Ann said...

echt een geweldige kaart Lenet

Boukje said...

Ik hou wel van jouw vintage kaartjes! Leuk!!
Groetjes Boukje.

Alexandra said...

Mooie kaart, leuk dat wat is het lint/kant zo om de kaart heen. Tja die pareltjes zijn wel heel gaaf.
Succes met de dtcall.

Michele said...

Beautiful card!