Free diecutting files

Saturday 17 October 2009

Een ~ik weet het niet~ kaartje

Dit is dus een kaartje van: Ik weet het niet. Hij is niet helemaal naar mijn zin, maar ik kan er de vinger niet opleggen. hebben jullie dat ook wel eens ? Misschien ligt het ook wel aan mij en ben ik gewoon weer eens te kritisch hoor. Maar goed. Ik heb net op de blog van Dora naar Petula Clark Hard aan gezet en mee zitten blêren. Zingen kun je het niet noemen denk ik, bij popstars zou ik zeker niet door naar de volgende ronde gaan hahahaha. Nou ja, maar dat liedje zit nu dus wel vast in mijn hoofd..Dank je wel Dora..
Dit kaartje heb ik gemaakt voor ICS sketch #38
Morgen heb ik een vintage doosje met werkbeschrijvin g voor jullie. Dus tot morgen maar weer en een prettig weekend.

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.
Photobucket

13 comments:

Dora said...

Solly;);) hahaha
Ik vind de kaart wel mooi, maar dat gevoel heb ik ook weleens, dat je denkt dit is het niet helemaal en dan zegt iedereen zeur niet zo.
Ik vind dit erg leuk gedaan!
Morgen komt er weer een ander nummer.....

Peet said...

Wat een supermooie kaart, Lenet!!

angelica said...

vindt het zeker geslaagt dit kaartje
had juist het fototje gemat zodat het iets meer uitkwam maar dat is nu mijn idee ervan

m@deliefjuh said...

hij heeft iets nostalgisch...fiijn weekend!

Nicky said...

oh wat een dotje.... hoezo ik weet niet???? ik wel hoor, MOOI!!!!

Vicky said...

Beautiful card, thanks for joining us at ICS this week with such a fab take on the sketch. Hope to see you again. :)x

Anna Zaprzelska said...

I love what you did with this challenge. The details are great! Thanks for joining the ICSketches.
Gretings from Poland,
Brises

Debs said...

Great card, love the vintage feel, those buttons finish it off a treat.
Thanks for joining us at ICS this week
Debs

Lou Sims said...

Fab, beautiful, soft feeling card - brilliant take on the sketch this week. Many thanks for joining in with us over on ICS.

Lou
x

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

deze is ook weer helemaal te gek , prachtige kaart !

Heather D. ~ Fresh Brewed Designs said...

Your card is SO SWEET! I love the look on her little face. The flowers are beautiful ~ such an elegant and vintage looking card. Thanks for playing along with us at ICS.

Ilonka said...

Wauw een te gek kaartje is het deze kaar weer ik weet het zeker hihihi

groetjes ilonka

Michele said...

This is gorgeous, love the vintage feel! Thanks for playing along at ICS!