Free diecutting files

Friday 23 October 2009

Hello Kitty

Thuis loop ik altijd op crocs, omdat ze zo lekker lopen en lekker warm zijn. Nou kreeg ik laats van Josephine uit zweden deze Hello Kitty voor op mijn crocs..zijn ze niet schattig!!! Ze geven nog licht in het donker ook. Heeft helemaal niets met scrappen of kaartjes te maken maar ik wilde ze gewoon even laten zien.
Vanmiddag komt er nog een kaartje , hij is bijna af.


Als jehet beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.
Photobucket

4 comments:

Ilonka said...

hoi Lenet wat een lieve kitty. Zo schattig!!! Het staat zo cute!!!!
Een fijn weekend.

groetjes ilonka

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

hihihi die zijn leuk zeg !!

Dora said...

En dan noem je mij een gekkie;)
Nee joh leuk, als het maar lekker loopt, voor mijn sloffen hebben ze dit niet, tis maar goed ook anders zaten die vol denk ik!

dithny said...

Ik loop thuis ook altijd op crocs. Heeeeeerlijk, lopen die, en nooit geen koude voeten.En die hello kitty's.... gorgeous !!!!! Die Amerikanen kunnen het zo heerlijk omschrijven!!