Free diecutting files

Sunday 4 October 2009

Hi,

Hier kaartje nummer 4 van de challenges van Ingrid. Voordeze challenge moest je de kleuren rood, buin, aqua ( had ik niet dus heb ik lichtblauw gebruikt) creme en craft gebruiken. Ik heb hier alles van Jilliebean soup gebruikt zodat ik hem in kon sturen voor een wedstrijd op hun blog en daarom staat deze ook in een apart berichtje. Ik vind het trouwens ook een geweldig merk , Mooie heldere frisse kleuren en gave patronen , waaronder polkadots in vele kleuren, alles is goed onderling te combineren toppie dus.

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.

Photobucket

4 comments:

Alexandra said...

Leuke kaart is het geworden en succes met de wedstrijd.

angelica said...

vindt het een leuk kaartje zo frisse kleurtjes
veel suskes
groetjes Angelica

natacha said...

leuke kaart lenet

CĂ©line said...

Leuk kaartje! Succes met de wedstrijd!