Free diecutting files

Tuesday 13 October 2009

Weer een kaartje

Vandaag kwam Kim onze bostbode me heel blij maken met de nieuwe october afternoon . tja en dat kon natuurlijk niet gewoon hup de papierkast in verdwijnen. Hier is dan dus kaartje nummer 1. Ik heb hem eigenlijk gemaakt voor CPS-card sketches maar ik ben nog al van de sketch afgeweken dus ga maar even een nieuwe maken..

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.

Photobucket

8 comments:

Ingrid said...

Leuk kaartje en vooral ook heel leuk papier. :-)

m@deliefjuh said...

heel leuk en vrolijk kaartje. grappig.. geel... totaal NIET mijn kleur. maar ik vind hem erg leuk. soms moet je eens gek doen en gewoon iets heel anders proberen.
ik ga in november nar de creadoe. ga ook eens opzoek naar papier met een uitdaging ;)

Frida said...

Leuke kaart Lenet en wat heb je weer een leuke tip gegeven over de ronde scallops.
Daar hebben we wat aan :)

Groetjes, Frida

Cora Hoekstra said...

Lenet,wat een leuk papier ik wist niet dat het al verkrijgbaar was (inmiddels meteen besteld) en wat een leuke tekst ?stempel?

Lenet said...

De tekst is inderdaad een stempel van American crafts..

natacha said...

heel mooi papier ook weer een hele mooie kaart
groetjes natacha

Dora said...

Heel mooi kaartje, dat papie is echt leuk, en die pin is ook super die je gebruikt heb. Ik heb nu van die grote met een parel erop, maar die is dan toch weer vaak te groot dat pas dan niet mooi!

Alexandra said...

Super kaart, leuk papier ook.