Free diecutting files

Thursday 28 January 2010

Bedankje


Dit kaartje heb ik gemaakt voor Erwin en Yvonne omdat ze 3 kuub haardhout met me hebben willen halen. Ik zit er nu heerlijk met de open haard aan ..hmmm. Ook al zit ik nu niet meer in hun DT ik heb nog steeds goed contact met ze.
Het lint , de knoop en het roze koortje heb ik vanmiddag in het winkeltje gescoord. Het papier is van Melissa Frances
Het thank You kaartje heb ik gemaakt met ponsen van Martha steward, en een stempel van Hampton Art Het randje om de kaart heb ik ook met een pons van Martha stewart gemaakt. HIER kun je lezen hoe.
De rode rozen in de hoek liggen er omdat anders de kaart omrolt .
Ik heb voor de kaart gebruik gemaakt van de sketch van Get Sketchy.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

13 comments:

Ann said...

ik wil graag je kaart zien maar zie helaas niets

Lenet said...

Sorry ..hij staat er nu wel.:-))

Lea L. said...

This is utterly gorgeous!! I love that you turned it into a circle, and the punched edge is fabulous! Great job with the sketch!

♥Lea

m@deliefjuh said...

wauw! ik vind hem echt prachtig. tis echt een plaatje :)

Hetty said...

Wat een schat van een kaartje en wat een lintjes en knopen helemaal geweldig

gr hetty

*Ellen* said...

whow wat een prachtig en stijlvol kaartje, en wat een super buit had je vanmiddag

Wiebine said...

Prachtig kaartje heb je gemaakt Lenet,
groetjes,
Wiebine

~amy~ said...

Love your take on the sketch...excellent choice of shape! You have such a lovely style! Thanks for playing!

Dora said...

Zo leuk dat je een ronde kaart ermee gemaakt hebt, en hij is weer allemachtig prachtig!

Sandra1968 said...

Een schitterende kaart!

Alexandra said...

Wat een leuke kaart, blijft mooi zo hoe je die randjes maakt.

Riet said...

Ohhhh wowww Lenet,wat een prachtige kaart,heel chique.

Liefs Riet.

Martha said...

Een schitterende kaart Lenet!!