Free diecutting files

Tuesday 26 January 2010

Het kaartje dat niet wilde..

En dan heb je wel eens van die kaartjes die gewoon niet willen. Dit is er zo een. Ik ben hier gewoon twee dagen mee bezig geweest . Ik moest en zou dit papier en tekstkaartje gebruiken.
pfff wat kan een mens het zich moeilijk maken zeg. Maar goed met het uiteindelijk resultaat kan ik wel tevreden zijn.
Het tekstkaartje heb ik gemaakt met een nestabilitie stans, de tekst is van een Hero Arts stempel, het randje is gemaakt met een stampabilitie stempel en de randjes heb ik geembost met een combinatie van clear embossingpoeder en glitter. De swirls zijn van ZVA.
En het papier van Melissa Frances.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

23 comments:

Maudy said...

Ook weer erg mooi, vooral de kleuren combi vind ik mooi

m@deliefjuh said...

ow! wauw! nou ik vind hem prachtig hoor!

*Ellen* said...

maar het resultaat is er wel naar, het is een prachtige stijlvolle kaart geworden

crea-elma said...

Hoi hoi,

2 dagen of niet-))), vind de kaart helemaal geweldig!!!!

groetjes Elma

Sandra1968 said...

Ondanks dat je kaart eerst niet lukte, vind ik 'm erg mooi geworden :-)
Groetjes, Sandra

natacha said...

ziet er toch wel een heel mooi kaartje uit

Dora said...

Het is een prachtige kaart echt wonderschoon, en ik heb dat ook hoor en maar dubben wel of niet dit erbij, en dan is de oplossing de volgende dag verder gaan!

Rieni said...

nou dst is niet te zien hoor, dat het zoveel moeite koste, ik kan alleen maar zeggen WAUW!!!!

Andrea said...

hoi Lenet,
je zegt dan je kaartje niet wilde
maar je hebt het toch voor elkaar gekregen hoor, ziet er prachtig uit
groetjes andrea

Hetty said...

Wat is het weer een mooi
kaartje geworden

gr hetty

Martha said...

Ik herken je verhaal!! Je kaartje is geweldig!
Groetjes,
Martha

Irene said...

Maar het is wel een mooi kaartje geworden!
De stempel die je gebruikt hebt is trouwens ook erg mooi

CĂ©line said...

Voor een kaartje dat niet wilde, is hij prachtig geworden!
Groetjes x

Joyce said...

Balen is dat he, als het totaal niet wilt lukken...
Maar het resultaat is uiteindelijk wel erg mooi geworden!

Groetjes Joyce

Ann said...

Het is idd al vaak gezegd het is een pracht kaart!!!

Kitty said...

Het is weer een schatje.

Annelies said...

Ik vind m SUPER!

Anneke Wijers said...

Je hebt er lang over gedaan, dat is waar!
Maar het resultaat is navenant!
Heel mooi!

simone said...

Het resultaat mag er zijn.
Een prachtige kaart
Groetjes Simone

Alexandra said...

Prachtige kaart Lenet, Leuk gedaan ook zo met het randje van de tekstkaartje.

Annette said...

Super mooiiiiiiiiiii doe je al die stiksteekjes met de hand????

liefs Annette

Unknown said...

Het is er zeker niet aan te zien dat hij niet uit je handen wilde komen. Ziet er echt super goed uit!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

hihihi het was misschien wel een eigenzinnig kaartje lenet maar het is wel een pareltje geworden !!! Schittetend !!!