Free diecutting files

Monday 22 March 2010

Nog een mini kaartje

En weer een minikaartje voor op een kadootje ofzo. Hier heb ik de achterkant van een Label uit het labelvel van a proper gentelman van Graphic 45 gebruikt. Ook uit de DT kit. Terwijl ik hier mee bezig was kreeg ik weer een idee voor nog een projectje dus het gaat goed..pfff ik dacht al dat ik mijn Mojo kwijt was zeg.Ik ga me nu eerst eens even buigen over de nieuwe sketch van Get sketchy voor deze week.

Als je mijn kaartje beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

_blankPhotobucket

9 comments:

miriam said...

dag lenet

wat een leuke kaartjes allebei met dit papier

groetjes miriam

PatriciaKleijn said...

Leuk kaartje zeg, mooi papier ook!

*Kus Patries*

Dora said...

Dit is een schitterende kaart ik vind het een heel hoog WOW gehalte hebben top!

Tamara said...

Wat een leuk kaartje Lenet.

Kitty said...

Mooi mannenkaartje!

scrapdictive said...

Neem nu maar van mij aan dat er met die mojo van jou echt helemaal niets mis is.

Scrapcorner said...

Ow wat leuk !!! In ieder geval is je mojo er weer/nog
Liefs Ageeth

Sudha said...

Lovely work dear.

Alexandra said...

Dat ziet er weer prachtig uit.