Free diecutting files

Wednesday 24 March 2010

paaskaart

Ik heb zulke leuke paas plaatjes gevonden op het internet dat ik maar aan paaskaarten ben begonnen. Dit is nummer een. Het palltje vond ik zo leuk. het doet medenkenaan de tekeningen van Rie Cramer. Ik heb hiervoor het nieuwe papier van websters page gebruikt..dat is weer zooo mooi.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

13 comments:

Ilonka said...

Whow deze is ook la zo mooi en wat een supermooie strik.

groetjes ilonka

BOXERGEK said...

Lief kaartje.

Groetjes Esterina.

Alexandra said...

Daar raak je wel van in de paassfeer, leuke kaart.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL said...

Mooi kaartje, lief plaatje.

Groetjes Jolande.

natacha said...

mooi lief kaartje

Angelique said...

wat een schattig plaatje Lenet, en dat papier is prachtig he, ik heb het ook nog liggen hierzo,

liefs Angelique

Stephanie Gruss said...

The little girl you stamped is such a sweet looking child. Great card!

Sudha said...

Beautiful card.

Dora said...

Erg lief mooi papier zeg!

PatriciaKleijn said...

Wat een schattig kaartje zeg..!
Ja op internet zijn een hele hoop leuke plaatjes te vinden ;)

*Kus Patries*

CĂ©line said...

Wat een mooi kaartje! En dat plaatje is inderdaad net een Rie Cramer plaatje!

Belinda said...

Nou, als ik niet beter zou weten, zou ik inderdaad denken dat het een plaatje van Rie Cramer is. Leuk hoor !

anja curvers said...

Ach schattig zeg heel erg mooi.