Free diecutting files

Sunday 11 April 2010

Even een snelle kaart

Gisteren nog even snel een kaart gemaakt voor de verjaardag van een vriend van ons. Alhoewel er wel wat werk in zit, zoals de letters met schaduw letter uitstanzen, Is het toch een snelle kaart geweest omdat ik er bijna niet op heb gestikt, anders kreeg ik hem niet op tijd af. Hij vond het een hele mooie kaart en wist tot mijn verassing ook meteen wat HB2U betekende
Het feestje was erg gezellig , ik ben er nog een beetje brak van hahahah.






Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

7 comments:

Andrea said...

hoi Lenet,
wat een leuke mannenkaart,
goed gevonden dat HB2U
groetjes andrea

Kitty said...

Hele leuke kaart Lenet. Hij zal de stiksels niet gemist hebben hahaha, supercadeautje!

PatriciaKleijn said...

Heel mooi zeg...!

*Kus Patries*

Ellen said...

Heel leuk kaartje Lenet! Echt een mannenkaartje!

Dora said...

Prima kaart, snel maar ik vind m leuk!

Alexandra said...

Leuke kaart, knap dat hij wist wat de letters betekend.

Wendy said...

mooie kaart

Groetjes Wendy