Free diecutting files

Saturday 31 July 2010

Amber op haar kerstbest.

Weer eens een LO van mijn hand. Deze heb ik gemaakt met de DGNB , de scrap kit van Dolls.
Ik heb een transparant vel gebruikt dat ik eerst met witte stazon bewerkt en daarna ben ik erop gaan scrappen. De swirls heb ik eerst roze gemaakt en er toen stickels op gemaakt. de houten vlinder heb ik ook eerst roze geverft en toen bestempeld en met een pearlmarker stipjes erop gezet. Dat heb ik ook op de zwarte bloemen gebruikt.Het zwart witte papier is van My minds eye..ben even de lijn kwijt sorry.
Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

18 comments:

Vera said...

In 1 woord.... WOOOOOW!

Zo mooi... de kleuren de layout, alles! (oh dat zijn al meer woorden hihi)

Groetjes

Vera

Claudia said...

Ohhhh Lenet, wat is ie mooi!!!! Echt super. Groetjes, Claudia

xxx Myra xxx said...

heel mooi!!

Rianne said...

WAUW! Ik vind hem echt heel gaaf!

natacha said...

leuk nog eens scrapwerk van jou te zien is een hele mooie geworden mooi gerief heb je gebruikt
grtz natacha

Andrea Ewen said...

Wow, Lenet this is beautiful! I love all those elegant flourishes and that combination of pink, white and black is stunning! Can't wait to see more of your super fine creations...[wink, wink]

Annelies said...

Wat mooi! Net of het in een soort frame gehangen is. Ik moest goed kijken voor ik zag dat het "gewoon" een transparant was.

Ann said...

zag hem al op het d&d blog en ik vind hem werkelijk ademloos mooi

Dora said...

Schitterend, en helemaal hoe je het acryl laat zien!

Hetty said...

Oh wat is die schitterend echt een
toppie

gr hetty

Belinda said...

He, wat leuk, weer eens een LO !
En wat voor eentje; mooi hoor !!!
Groetjes, Belinda

chantal said...

schitterende lo lenet
erg leuk gedaan
echt super
liefs chantal

Nicky said...

wow gaaf zeg, zo!

Marijke said...

Wat mooi is dit geworden.
En dan te bedenken watje allemaal met een transparant vel kunt. Heel mooi hoor.
Groetjes Marijke.

Alexandra said...

Wow, echt een prachtige layout Lenet.
Vraagje, hoe heb je die zwarte kralenketting vast gezet?

Wendy said...

Jaaaahhhhhhhhhh weer eens een lo van jouw hand en wat voor een!
Wat een schitterende layout.
Hoop dat je weer vaker eens een lo scrapt heb ze echt gemist.

Groetjes wendy

Maudy said...

Gaaf! Ik herken Amber bijna niet meer! Knappe meid zeg!

anita01 said...

Ben er helemaal weg van....en wat een bjoetie van een dochter heb je zeg, ze komt er heel mooi op uit....

Klein vraagje, de standaard is zo gaaf, mag ik vragen waar ik die kan kopen?
Helemaal te gek, alvast bedankt hoor, en complimentjes voor je blog,

Warme groetjes,
Anita