Free diecutting files

Saturday 3 July 2010

Get sketchy # 45

Hier is mijn uitwerking van de sketch van deze week..Heel stom ik had de sketch van volgende week gemaakt met mijn duffe kop. Nou ja ben ik voor volgende week tenminste al klaar .
Gelukkig ben ik wat opgeknapt. Ik hoest nog wat en heb een loopneus. Ik baal wel want nu is het geen mooi weer meer ( het regent hier al vanaf een uur of 5 vanmiddag ), gelukkig is het maar een klein dipje en wordt het volgende week weer warm. Velen zullen mij wel voor gek verklaren maar ik vind die warmte heerlijk. Normaal gesproken voel ik me dan opperbest.
Ik heb ook nog een kaart voor de nieuwe kaarten challenge van de Dolls blog gemaakt maar die laat ik pas zien als de challenge erop staat.
Nou dan ga ik nu gauw nog even de afscheidskadootjes voor de leraren van Amber haar school maken . Die had ik al af moeten hebben maar had daar helemaal geen puf en inspiratie voor van de week . maandag gaat ze gelukkig nog even naar school wat spulletjes halen dus kan ze het alsnog geven.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .
Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

9 comments:

Dyonne said...

Super leuk kaartje Lenet!
Groetjes, Dyonne

Marja said...

Erg mooi kaartje Lenet, maar klopt de tekst wel die er bij staat?
Ik vind het namelijk wel mooi weer (al is het voor mij veeeeeeeel te warm).

Ria said...

ondanks je verkoudheid is het toch een leuk kaartje geworden, en je mag gerust de warmte de schuld geven dat je de kaart voor volgende al gemaakt hebt.
we zijn allemaal een beetje van slag !!!!

groetjes Ria S.

Willy's creations said...

Mooie strakke kaart.

Groetjes,Willy

Anneke Wijers said...

Leuk kaartje Lenet maar al jouw kaartjes zijn (heel erg ) -hihihi- leuk!
Oh, is bij jou de vakantie al begonnen of ... nee dat kan niet want wij zijn ook 'Noord' en we moeten nog een week. Dus zit je dochter op het vervolgonderwijs, dat moet dan wel?!

Dora said...

het is het wachten waard geweest, want ik vind het een schitterende kaart!

Alexandra said...

Wat een leuke kaart, heerlijk die kleuren en wat een leuke knoopjes. Fijn dat het wat beter met je gaat, hopelijk komt er nog meer van die warmte aan en kunnen we er allemaal van genieten.

sam said...

super leuk kaartje! papier is ook zooo leuk!

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Leuke kaart! Erg leuk hoe die kanten randjes uit komen in de knoopjes, heel mooi! Super papier en mooi hoe je dat vaak met draad bewerkt! Leuk!
Ha ha, ik had net bij je candy gevraagd of je het niet te warm hebt, maar lees nu dat je daar juist van geniet! Nou, gelukkig voor jou dan komt er weer een hitte front aan! ;-) Ik zou zeggen, geniet er van en fijn dat je weer (bijna) beter bent!
Fijne dag!

Groetjes,
Wendy