Free diecutting files

Saturday 7 August 2010

Waltzing mouse sketch # 9

En hier dan mijn eerste bijdrag als mischief maker van de waltzingmouse challenge blog.
Ik heb de stempels victorian frippery gebruikt .
Als je meedoet met de challenge kun je een stempelset naar keuze winnen , kom eens kijken en doe gezellig mee zou ik zeggen . Het zou heel leuk zijn om jullie tussen de inzendingen te zien.
En don't worry als je geen waltzing mouse stempels hebt...je bent niet verplicht om ze te gebruiken voor de challenge. Mijn mede michiefmakers hebben ook geweldige dingen gemaakt tere inspiratie ook al de moeite waard om even te gaan kijken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk doodeng vond zo'n eerste keer en hoopte echt dat ik aan de verwachtingen zou voldoen. Gelukkig vonden ze hem mooi.
Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden het , was heerlijk zonnig weer toen ik hem maakte , en dat is wel te zien denk ik?

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot. Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

30 comments:

Vera said...

Jemug, deze is echt wel heel erg mooi zeg! Mooie kleuren, gezellige bloemetjes :)
De kop is eraf voor je!
Ennuh ze mogen trots zijn met zulke creaties van jou!

Groetjes

Vera

Alberto said...

Oh, wow!
This card is magnifical!
The color and the flowers are cute ;)

Hugs, Shake

Maudy said...

Ik zag hem op hun blog staan, hij viel me al op alleen was het me niet opgevallen dat die van jou was. Nu dus wel en vind hem dus prachtig

PatriciaKleijn said...

Mooi kaartje hoor :D goeie eerste deelname :D

*Kus Patries*

Ju@nita said...

Ik vind hem geweldig mooi,maar je maakt volgens mij alleen maar mooie dingen,

Welmoed said...

Schitterende kaart van jou, Lenet! En prachtige kaarten van jullie als DT team op jullie wedstrijdblog! Ik ga jullie volgen....en vast een keer mee doen! vr. gr. Welmoed

Boukje said...

Prachtige kaart!
Leuk te lezen in je voorstelstukje dat je ook kleuterjuf bent :)
Groetjes Boukje.

Frida said...

OOOOO, die is mooi zeg !!
Enneh, gefeliciteerd nog met je dt lidmaatschap !! Goed man...

xxx Myra xxx said...

van harte met je dt !!
hele mooie kaart !!

Ilonka said...

ben ik ff aan het bloggen.......zie ik je met KORTE haren! Wat staat het gaaf! Geen idee hoe lang je het zo al hebt, maar echt super joh! ennuh je kaart is ook super :)
xxx ilonk

Julia Aston said...

Welcome to the Mischief Makers Lenet! I love the pinks and blues on your pretty flowers and that wonderful stitching! A beautiful card!

Joyce across the Pond said...

Super card and great interpretation of the sketch. Greetings from Northern Ireland!!!

Clare said...

This is sooo pretty, I love the colors you used!!

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Annelies said...

Heel mooi kaartje is dat geworden!

Caroline said...

This card is absolutely fabulous !!
I love it, so romantic !!!
Hugs.
Caroline from France

Teri Holister said...

Amazingly beautiful colors! Graceful and elegant design! Great job and very inspiring!

Dora said...

Een heerlijk vrolijk geheel erg mooi!

Laura (scrapnextras) said...

Gorgeous! Love all the flowers!

Alexandra said...

Van zo'n kaart krijg je ook wel zin in heerlijk weer. Wat een vrolijke kleuren. Pracht van een kaart. Even op het blog gaan kijken. Je mede misschief makers hebben ook prachtige kaarten gemaakt.

Hanneke van der Linde said...

Gaaf kaartje weer!! Een echte Lenet! :D

xoxo

Brenda said...

Wat een heerlijke kleuren!
Nog gefeliciteerd met je designmemberschap!
Groetjes, Brenda

Belinda said...

Oh, die is leuk Lenet, het lijkt wel lente !

Groetjes, Belinda

Wendy said...

Wat een prachtige kaart
Ik ga eens kijken of het me lukt met de sketch aan de slag te gaan.

Groetjes wendy

Jolanda said...

Wat een prachtige kaart is dit geworden! Leuk ook met die rij bloemen zo!!

Groetjes Jolanda

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Deze kaart is schitterend!! Wauw! En wat een fantastisch challenge blog is dat, zeg, ben er ook volger geworden en ben al helemaal weg van de sketches tot nu, dus ik ga m'n best doen me daar ook eens op te storten. Jouw kaart is echt super, wat heerlijk vrolijk en geweldig zo'n bloemenexplosie!! Super mooi gemaakt en volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken of je kaart in de smaak zal vallen, want dat komt wel goed, je maakt altijd prachtige kaarten!!!

Liefs, Wendy

P.S. Ik heb m'n eerste Waltzing Mouse stempelset besteld, maar al even geleden... hoe lang duurde het bij jou voor het binnen was?

Anneke Wijers said...

Mooie kaart hoor!
Ik vind die kleuren super!

Ilonka said...

wat een prachtig en vrolijk kaartje.

groetjes Ilonka

anya said...

Very pretty Lenet! I love how you interpreted the sketch. I can't wait to see what else you come up with - welcome to the team!

Ren-Yi said...

Lenet - ich gratuliere. i am so excited for you for becoming a WMS Sketch DT Mouse. i keep finding myself back at your blog and now i'm so glad that i'll see many more of your creations also on the wms sketch blog. i love your little frame and the fun, beautiful flowers. looking forward!