Free diecutting files

Tuesday 2 November 2010

De winnaars van de blog candy 's Zijnnnnnnnn.......

Zoals ik al eerder zei , ik wacht ook niet tot ik 400 volgers heb , ik verloot de candy's gewoon aan het einde van de maand. Hoeven we ook niet langer te wachten toch?
Dusss de waltzingmouse stempels gaan naarrrrrrrrr

Céline zei

Je blog volgen doe ik al een tijdje!!! Ik zou wel een kansje willen wagen voor deze candy, ben gek op Halloween dus deze is helemaal leuk!
Groetjes Céline

De thee stempels setje nummer 1 is voor....

Wendy ten Hove zei

Hi Lenet,
Ha ha, ja, dan heb je dat maar weer gehad! ;-) Wat een leuk setje, lekker theeleuten! Super dat je dit verloot! Hopelijk heb je een lekkere freubeldag vandaag, want naar buiten gaan heeft geen zin... echt triest buiten... Fijn weekend alvast!
Wendy

En nummer 2 is voorrrrrr...
Judith zei

Hallo Lenet,
Je gelooft het misschien niet, maar ik heb hier laatst mee in mijn handen gestaan, maar uiteindelijk voor een ander stempelsetje gekozen. Dus je begrijpt dat ik graag meedoe aan deze give away (-:
groetjes van Judith

Gefeliciteerd dames!!!! Willen jullie mij je adres gegevens even mailen? dat kan door op het e-mail vlopje te klikken in de zijbalk.

Zo dan ga ik zo verder met mijn vogelvilla, misschien dat ik hem vandaag af krijg , dan kan ik hem aan jullie sjowen.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

5 comments:

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet!

Yihoe!! Dat is een leuk bericht op deze vroege morgen!!! Ik kreeg gisteren m'n bestelde set Unity stempels binnen en daar zit een leuke tekst bij 'Fancy a cuppa?' en die past natuurlijk perfect bij deze leuke theestempels, ik heb al helemaal een idee!! Super bedankt voor het weggeven en ik ga er zeker van genieten!

Liefs & fijne dag!
Wendy

Loes Oorschot said...

Dames, van harte gefeliciteerd!

Een vogelvilla... oeh die wil ik graag zien! Beetje doorwerken graag... ;o)

Groetjes, Loes

Ria said...

Gefeliciteerd Wendy en Judith, met de leuke stempel zetjes.
Veel plezier ermee !!!!
groetjes Ria S.

Céline said...

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Ik ben helemaal blij!!! Ik was gisteren jarig dus dit is nog een soort van extra kadootje!!! Dank je wel!!!!
Groetjes!

Judith said...

Wow, ongelooflijk, heb ik echt gewonnen? Geweldig!
Super leuk, Lenet, bedankt!
... en dan moet ik natuurlijk een leuke kaart met deze stempels laten zien, toch (-;
(dat komt wel goed - hoop ik) (-:
Groetjes van Judith