Free diecutting files

Sunday 6 February 2011

Tilda speldenkussen op klos.

Ten eerste wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de lieve berichtjes en felicitaties gisteren. Vond ik heel leuk.

Ik weer een spelden kussen en weer een klosje /klos gemaakt. Dit keer heb ik ze bij elkaar gehusseld en kwam er een speldenkussen op klos uit. De stof en het papier zijn van Tilda .Ik ben verliefd op dat roosjes papier van haar. De stof van het spelden kussen is ook van Tilda en het kant komt van Eline's huis. Dat heb ik allemaal gekocht bij Your Zoap, het band om het speldenkussen heeft zo ook staat bij de Jean d'Arc kant en band .
Het is heel simpel om ook te maken. De werkbeschrijving van de klos  staat HIER bij de klosje-tutorial. en die van het spelden kussen HIER bij spelden kussen op pot. Je maakt nu bij het maken van je klos drie cirkels , twee voor de klos en een voor het speldenkussen. Het speldenkussen plak je met sterke lijm boven op de klos en klaar.
En dan ben ik met nog wat heel leuks bezig, ik vind het in iedergeval heel leuk . Heeft met de klosjes rage van het moment te maken en jullie ...
Jaaaa wat zal dat zijn?? Hou mijn blog maar goed in de gaten.
Gezellige Zondag allemaal..
**De pins zijn van maya road. Ik heb geen flauw idee waar je die kunt kopen.
Photobucket

25 comments:

Martha said...

Wat is dit weer schitterend Lenet!
Heerlijke kleuren ook en mooie foto.
Groetjes en fijne zondag :-)
Martha

odskocznia jutki said...

piękny igielnik

Anja said...

Heel erg gaaf!!!
Ik volg al een poosje je blog.Maar de klosjes vind ik toch echt heel erg GAAFFF!!!.
En dacht laat toch even een reactie achter.Fijne zondag.
Gr Anja;o)

Desirée-ScrapDees said...

jeetje eigenijk logisch om de ideetjes door elkaar te husselen, echt leuk joh, het is schitterend geworden!

*schrijft het ideetje hier weer even op het inmiddels hele lange lijstje... *

Lia said...

Schitterend klosje alweer, supermooi gemaakt,

groetjes Lia

Andrea said...

het is weer een prachtig projectje geworden Lenet
groetjes andrea

Petra said...

Wow, geweldig leuk! Helemaal mijn kleuren en stofjes.
Fijne zondag, Petra

Petra said...

Geweldig idee, om er een speldenkussenklos van te maken. Is dat even een mooi woord voor scrabble!

Kitty said...

Wat een prachtige klos en een super idee!

Wendy said...

Wat een prachtige klos heb je weer gemaakt en weer helemaal anders als de anderen zo met het speldenkussen er bovenop.

Fijne zondag Groetjes wendy

m@deliefjuh said...

oh wat ziet dit er prachtig uit!

Pink Princess said...

LEUK gedaan, ben ook dol op Tilda ♥

Ros said...

Just as sweet as can be ... so pretty

Clare said...

I LOVE, LOVE, LOVE it!! so pretty!!!

Marga said...

Wat een goed idee om die 2 te combineren. Ik zag gisterenavond al de foto verschijnen maar kon geen reactie plaatsen, wat een gaaf ding zeg!

Anonymous said...

Beste Lenet,

Dit speldenkussenpaddestoeltje...zo het is er uit hihih..is toch te mooi voor woorden!

Het ontwerp, de stofjes...meisje wat heb jij toch een paar geweldige gouden handjes...!

Dag meis...fijne zondag,

Marijke

Dora said...

Wat enorm spannend allemaal, deze uitwerking vind ik subliem!

Judith said...

Oh, Lenet, hoe bedenk je het, erruuug leuk!! groetjes (-:

Nicole said...

Prachtig weer Lenet!
Erg leuk om deze twee dingen te combineren! Hij ziet er zo schattig uit. Waar koop je die leuke spelden?
Groetjes Nicole

Maudy said...

Prachtig geworden. Oh en die 2 spelden van mij komen bij de boet vandaan.

gerrie said...

wat een geweldig leuk idee is dit!
groetjes gerrie.

Anneke said...

wat heb je dit super mooi gemaakt zeg, en een heel leuke stofje.
je bent er echt een kei in.
bedankt ook voor de goede uitleg met foto,s er bij.

Marjanne said...

Echt schitterend weer!!

Marjanne said...

Echt schitterend weer!!

Alexandra said...

Dat is nog eens een leuke en mooie combinatie.