Free diecutting files

Sunday 27 March 2011

Zo leuk.....de afbeeldingen zijn er weer!!


Ik kwam op de blog van Trudette terecht en zag een bieten potje met een gehaakt jasje erom..zo leuk. Die moest ik maken, ik heb nog een tas met een aantal potjes liggen ter grootte van olvarit potjes, wat er ooit ingezeten heeft weet ik niet maar vond ze er perfect voor. Ik heb dus even wat gerommeld ( ik snap echt geen jota van haak werkbeschrijvingen.) en kwam er al snel achter hoe die steek moest en heb zo dit potje een jasje gegeven..Vraag me niet om een werkbeschrijving want die kan ik niet geven..Ik heb maar wat gedaan heb geen flauw idee hoe het moet Ik wist ook niet hoe deze steek heet tte maar het schijnt filet haken te zijn..Bleometje was ik ook al achter zoals jullie weten dus oude knoop erop en ...ik vind het zo schattig geworden..er volgen er zeker meer.
Nou maar hopen dat jullie de afbeeldingen kunnen zien.. want die schijnen zomaar niet te komen..op de koopjes pagina zijn ze gewoon  ineens foetsie , heel vreemd.
Ik snap er dus echt niets van..er staan wel kleine rode stipjes en als je daar op klikt krijg je het plaatje wel te zien..Ik heb ontertussen begrepen dat er meer zijn die hier last van hebben. laten we dan maar hopen op een algemene storing.
Als je met je muis een beetje in het midden van het legevak ongeveer boven de e van trudette, boven de tekst beweeg veranderd je cursor op gegeven moment in een handje en als je dan klikt krijg je mijn potje te zien. Het opent dan in een nieuw venster. taadaaa.. het is een beetje behelpen sorry..
gelukkig is het ondertussen opgelost.

Photobucket 

24 comments:

martina's kaartjes said...

het ziet er in ieder geval in mijn sidebar wel heel mooi uit ! super !
groetjes, martina
x

Marjanne said...

zo raar ik zie een plaatje van een mooi potje op het dashboard (heet dat zo?) maar niets bij je post! geen plaatje niks!!

Desirée-ScrapDees said...

oh wat een leuke stipjes! *lol*

Nee het is me uiteindelijk gelukt om het te zien en het is echt schattig geworden, leuk!

chantal said...

wouw erg leuk zo lenet
leuk idee ook
liefs chantal

Martha said...

De foto's zijn nu goed te zien en wat is het mooi geworden Lenet!! Goed gedaan :)
Groetjes,
Martha

Martine said...

wat een super schattig potje!
en helemaal als er een lichtje in brand.
erg leuk Lenet!

Linda said...

Heel erg leuk geworden Lenet! Knap van je dat je zonder patroon zoiets in elkaar 'flanst' zeg maar! Het ziet er superschattig uit. Zal je zeggen dat ik vanmiddag wat katoen heb opgezocht en ga proberen vanavond eens een bloemetje te haken! Ben benieuwd of het wat wordt ;-) Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

Kitty said...

Schattig lichtje Lenet.

Caroline said...

Ohhh, wat heb je dat leuk gedaan, wat staat het leuk met het kaarsje erin, heel mooi gemaakt !

Jetty said...

Lenet wat geweldig leuk! Weer een haakidee erbij.

Marjanne said...

Hehe daar zijn de plaatjes. Dat ziet er tof uit Lenet en wat knap dat je dat zo even uit de losse hand doet! Super!! Het ziet er prachtig uit.

Sylvia said...

HOi Lenet,

Ik ben lekker aan het blog hoppen en kom ik op jouw blogje terecht. Wat tegek zeg al je kaarten en creaties echt super mooi om te zien. Mijn complimenten!!!!!!

Hugs
Sylvia

Riet said...

Wat schitterend Lenet,heel sfeervol.

Liefs Riet.

Серафима Симрнова said...

Ух ты, очень здорово!

Dora said...

Zoooo mooi! Echt gaaf!

Ghanya said...

Ik vind het nog steeds super hoor, dat je er toch in slaagt om zulke leuke dingen te maken zonder enige voorkennis van haken.

Groetjes
Ghanya

Brendaxx said...

Wat een superschattig lichtje zo zeg! Heel knap gehaakt!

dithny said...

wat een gezellig lichtje is dat geworden.

Anette said...

Voor iemand die nooit heeft leren haken.....wonderbaarlijk! Weer een nieuw talent erbij.

Anneke said...

wat een prachtig stukje werk lenet.
en het staat zo gezellig

Judith said...

Dit staat gezellig!!

Kelly S. said...

((GASP))! Lenet, that is one of the sweetest little projects that I have ever seen! SOOOO lovely!

Paulien van den Bosch said...

ohhhh wat super schattig zeg!!!!!!!
Ik vind het zo een leuk idee!!!

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ said...

Zo hey, wat gaaf zeg!!
eh....swappie doen?
hihi

Ik ben al een poosje aan het rondneuzen op je blog, wat maak je prachtige dingen!
Ik vermaak me uitstekend hier!

Groetjes Hilde