Free diecutting files

Tuesday 16 August 2011

P.S. I love you

Zooo weer een  kaartje gemaakt.  Hij is voor twee challenges de sketch is van Cardpatterns en  het doet ook mee met the Pink Elephant, stitching..nou die laatse is niet moeilijk voor me..
Ik heb een chipboard hart wit geverft en toen beglittert. het rozetje is gemaakt met crepepapier van Melissa Frances Het papier en de rub un is ook daar van.
Zo en dan ga ik nu een grote beker thee nemen en eens kijken of er nog iets leuks is op tv. Ondertussen broeien op de volgende kaart. of iets dergelijks..
Nog bedankt voor jullie lieve berichtjes..

Uit de SHOP: Vintage kreukellint en chipboard hart.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

Linkinparty
Photobucket

23 comments:

Chris said...

Fabulous!!

janfien said...

Wat een schattig kaartje weer. Ik moet het helaas erg eenvoudig houden tegenwoordig. Door de rheuma zitten mijn polsen bijna vast en mijn duimen kunnen niet meer mijn vingertoppen raken. Moet je eens proberen. Maar zolang ik er nog plezier aan beleef , blijf ik knutselen en jullie bewonderen. Daar geniet ik ook van.
Josephine

Brendaxx said...

Hij is weer heel mooi Lenet, zoals altijd :)

Ria said...

alweer zo'n leuke kaart, die hieronder is ook helemaal geweldig !!!

groetjes Ria S.

Kortmanitove said...

Love your card, the colors and the layout...
Tove

Rosana Garcia Hess said...

Hi!! I´m a new follower and I am completely in love with your blog :)
your work is just amazing!!!
hugs from Brazil

Willy's creations said...

Ziet er weer schitterend uit.

Groetjes,Willy

Sanne said...

Ahhh, wat een lieve kaart! Mooie kleurtjes en leuke materialen! Ik vind hem weer enorm geslaagd!

Liefs Sanne

Els said...

Prachtige kaart is dit Lenet.
Leuk die knoop op de rozet.

Marjanne said...

hartstikke mooi Lenet!

Wendy ten Hove said...

Wat is hij leuk geworden, Lenet! Erg mooi, dat hartje met die vleugeltjes! En het leuke is, ik ben net een boek aan het lezen dat zo heet! Grappig!
Groetjes, Wendy

Caroline said...

Lenet, wat een schitterende kaart, ik was je kwijt ;-) Maar ik heb je nu in mijn blogroll staan en zo mis ik niks meer. Kon wel lekker met terugwerkende kracht een hele hoop bekijken, wat een prachtige creaties maak je toch, de 1 nog mooier dan de andere. Zo nu zelf aan de slag, krijg helemaal inspiratie van je !!! Groeten Caroline

Desirée-ScrapDees said...

mooi weer zeg, leuk!

Judith said...

Wow, Lenet, weer een schoonheid!
Jouw tempo is bewonderenswaardig (-:

chantal en sygrid said...

schitterende kaart lenet
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Maeycke said...

ooooohhhh die vleugeltjes...helemaal te schattig !!! Love it !!

Kiss kiss Maeycke

Jacqueline (Sjakkie) said...

Wat een super mooi kaartje, heerlijk die pastelkleuren!
Groetjes van Jacqueline

Riet said...

Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Lenet.

Liefs Riet.

TesaB said...

It's wonderful!!! Thanks for playing with us at Card Patterns this week!

Janetcraft said...

great vintage style!!

Kitty said...

Wat een mooitje weer!

Elise said...

THIS is positively dreamy! What WONDERFUL use of materials and sentiment! THANK you, SO much for sharing your talent and THIS lovely piece with Card Patterns!

Sheri Gilson said...

Fabulous card!! Love it!! Thank you for playing along with The Pink Elephant!!