Free diecutting files

Sunday 16 October 2011

The Compliment of the Season

Weer een kerstkaartje,mooi warm rood met een goudkleurig accentje De kerstkaarten  zulllen wel vaker komen nu , want ik moet er een beetje vaart achter gaan zetten , ik moet er nog een flink aantal maken.
 Deze heb ik gemaakt met het geweldige kerst papier van Riddersholm. Ik vind het bijna jammer om er in te gaan knippen. Laten liggen is ook weer zonde toch.
Ik heb deze kaart gemaakt met de sketch van Cardpatterns

A Christmascard , you wil see them more often now I still have to make a few an have to speed it up a bit , or I won't get them done in time. I used the gorgeous papers of Riddersholm, It's almost a shame to cut it.
I made this card using the sketch of cardpatterns


Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

37 comments:

Miranda Slagboom-de Groot said...

hij is heel mooi met die warme kleuren.
groetjes miranda

Sandra1968 said...

Een hele leuke kaart met mooie warme kleuren!
Groetjes, Sandra

Anonymous said...

Wat een prachtige kaart weer Lenet. Mooie warme kleuren.

gr

lisa

Marlies said...

Een prachtige kerstkaart, mooie warme kleuren, mooie lijstje, een heel chique geheel!
groetjes, Marlies

chantal en sygrid said...

schitterende kaart lenet
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Annelies said...

Deze is PRACHTIG! Wat een prachtige rijke kleuren!

corryskaart said...

hoi lenet
een pracht van een kaart met die warme kleuren!
groetjes van corry

Hanneke said...

Wat een leuke kaart! Ik vind de kleuren erg mooi. Groetjes!

anneke's creaties said...

woh, wat is dit mooooooooooooooi,
en dan vooral in die warme kleuren, ja echt suuuuuuuuuuuper.

groetjes anneke

Maia said...

Echt heel gaaf papier zeg! Inderdaad jammer om in te knippen maar zoals jij dat doet perfect prachtig!
Fijne zonnige zondag,
Groetjes Maia

Silvia said...

Echt een warm kaartje. Ziet er weer fantastisch uit.

gr. Silvia

Sientje said...

Heel andere kleuren dan die we van je gewend zijn. Maar dat maakt hem er niet minder mooi op.

Creagea said...

Mooie warme kleuren,een supermooie kaart.

groetjes Gea

Tanya said...

This is gorgeous! I love the vintage feel!

Ankie vd Polder said...

Whow, chique hoor. Fijne zondag en groetjes, Ankie

Mayflower said...

Je heb weer een prachtige kaart gemaakt, ik vind die dieprode kleur prachtig.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Riet said...

Wat een prachtige warme kaart Lenet,wat is dit mooi papier.

Liefs Riet.

Anonymous said...

Love this card :D
~victoria~

Liberta said...

Mooie kaart en ik snap wat je bedoeld dat je het bijna zonde vind om er in te knippen.
Zo kan ik papier heel lang laten liggen voordat ik er iets mee doe gek he.

Liefs, lieb

Martha said...

Hoi hoi Lenet!
Woow....
als je die toch eens zou ontvangen....
geweldig!!!!
Groetjes van Daatje

Nadine said...

Een zeer sfeervolle kaart!

Rianne said...

PRACHTIG!!

Wat een ontzettend warm (kerst)gevoel krijg je bij zo'n kaart :)

Lululiz said...

Beautiful Christmas card, anybody would be delighted to receive it.

Kitty said...

Hoe krijg je het toch weer voor elkaar, wat een prachtkaart weer!

janfien said...

Je kunt er niet meer omheen, Lenet. Jij zit overal met je mooie kaarten. Kleurencombinaties daar word je stil van. Ik ontdekte je net op een Deense site.
Ik blijf kijken!!!
Groetjes
Josephine

Desirée-ScrapDees said...

wat een prachtig plaatje is het zeg, echt mooi!

Desirée-ScrapDees said...

ik bedoel het is een plaatje hihi

Aleida said...

Heel mooi papier, en een heel mooi kaartje!
groetjes,

Cornelie said...

Hele mooie kaart! Prachtige kleuren!
Groetjes Cornelie

Jacqueline (Sjakkie) said...

Het is een super mooi en heel chique kaartje!
Groetjes van Jacqueline

crea-elma said...

Prachtig kaartje geworden Lenet, supersssss


groetjes Elma

Willy's creations said...

Mooie warme kleuren creatie heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Wendy ten Hove said...

Wauw, hij is mooi, Lenet!! Prachtige warme kleuren! Super!! Ai ai, ja, ik moet er ook vaart achter zetten... heb er 'al' twee.... ;-D
Groetjes en fijne dag!
Wendy

Ans S. said...

Schitterende kaart met hele warme kleuren, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Belinda said...

Prachtig Lenet! Hmmmmm Riddersholm... moet ik toch eens gaan zoeken... :-)
Groetjes, Belinda

anja curvers said...

Een supergaaf kaartje Lenet echt heel erg mooi, mooie warme kleuren.

whoistracy said...

Simply stunning!! I love the traditional colors and that paper. So glad you could play along with us on Card Patterns this week!