Free diecutting files

Tuesday 15 November 2011

Merry en Bright

Dit zijn van die handige snelle kaartjes als je er veel wilt/moet maken Alles staat gewoon al op het papier. het enige dat ik heb gedaan ins de hoek uit snijden, kantjes en lintje en klaar..op naar de volgende..nog zo'n 25 te gaan..mag wel opschieten....
Oh het papier is van My Minds Eye..

These are great cards to make when you have or want to make a lot of cards. Everything was already on the designpaper, the only thing I did was to add some lace and ribbon..still 25 christmas cards to go..
Oh the paper is from My Minds Eye
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

15 comments:

Brenda said...

En het is zo'n mooie kaart, Lenet! Succes met de andere 25 ik kijk er naar uit om ze allemaal te zien :-)
Lieve groetjes Brenda

jolande said...

Prima idee Lenet vooral als je weinig tijd hebt zoals ik op dit moment!!

Groetjes Jolande

Tina said...

zeg dat wel ik zing in augustus al ik ga al vast beginnen met kerst kaarten maken maar nee hoor ik moet nog heel wat maken, maar het schiet wel op, zo als altijd zijn het wel weer mooie kaarten die je maakt lekker shabby hou er wel van.

Groetjes Tina

Mandy's Magnolia cards said...

ik vind je kaartje weer prachtig Lenet!
groetjes, Mandy

Linda said...

Pffffffffff, ja voor je het weet is het zover! Leuke kaart hoor Lenet! Groetjes, Linda.

scrapsylz said...

Ja, dat is idd handig als het allemaal al op het papier staat, zeker als je aan de massa-productie moet. Welk papier is het eigenlijk??

Marjanne said...

makkelijk en mooi!

Cornelie said...

Ziet er Top uit!
Groetjes Cornelie

Ria said...

haha ja zo kan ik ook wel snelle kaartjes maken, maar het is wel een super leuk kaartje geworden. Op naar de volgende 25 stuks, veel plezier ermee !!!

@ die kerstboompjes hieronder zijn ook kei gaaf, wat en leuk idee op die klosjes !!!

lieve groetjes Ria S.

Miranda Mols Stampin Utopia said...

En toch is ie heel leuk!
Als je gezegd had dat jij hem gemaakt had, had ik je ook geloofd!

corryskaart said...

hoi lenet
wat een mooie kaart en vooral de strik is prachtig!
gr corry

Anneke said...

het is een prachtig kaartje geworden

Liberta said...

Een prachtige snelle kaart.
Pff nog 25 succes ermee.

Liefs, Lieb

Dora said...

Niet veel werk, maar bijzonder mooi!

Riet said...

Deze heb je ook schitterend gemaakt Lenet.

Liefs Riet.