Free diecutting files

Monday 14 May 2012

Even twee handige hebbedingen waar ik gewoon heel blij mee ben. 

 
Als Designteam lid krijg ik regelmatig rubberstempels van de sponser die niet gemount zijn. die mounting foam is ~vind ik ~ best wel prijzing . Een tijdje terug liep ik bij Jane Creatief tegen de ideale oplossing aan..Tack 'n Peel   Super spul het is een silecone velletje dat je in de maat van je stempelblok  kunt knippen en dan kun je daar je kale unmounted rubber stempel oplakken. als je klaar ben haal je stempel er weer af,  de tack and peel trek je weer van je stempel blok en berg je weer tussen de originele papiertjes op . Klaar voor de volgende keer. Geen dure mouning foam meer en ook geen gedoe meer met het uitknippen.Super spul !
Door er allerlei dingetjes op te plakken kun je ook zelf je stempels maken.

En dan deze de grand calibur Junior plates..Ik ben gek op mijn nesties en stans zehet liefst in mijn grandcalibur, gewoon omdat ik het resultaat beter vind dan wanneer ik ze door mijn bigshot haal..vind ik trouwens met alle dunne stanzen zo ook die van oa Eline en Marianne..enzenz..Maar goed....Bij de grand calibur zitten standaard a4 snij platen voor de grandnesties en als je daar je bv de gewone kleine spellbinder stanzen door wilt halen , moet je flink draaien voor je ze erdoor hebt.  Daar is dus over nagedacht en en nu zijn er de Grand Calibur Junior plates  Ik ben er super blij mee . Ze zijn de helft van de grote platen en kunnen   met de brede kant door de Grandcalibur! Je sjeest ze er dus zo doorheen Helemaal geweldig! Ik heb ze gevonden bij  De papier webwinkel, ze hebben daar ook de spellbinderstanzen voor een hele mooie prijs.

Dan heb ik nog een set nieuwe grote Grandcalibur snijplaten over een witte en grijze plaat . Goed besteld maar verkeerd geleverd en als ik ze wilde ruilen moest zelf ik de verzendkosten betalen ..ja mooi niet was niet mijn fout. Moest er ook noglanger op wachten omdat ze ze eerst aan klanten had laten zien..nou ja.. Heel flauw allemaal want ik had ze al met mijn nieuwe Grandcalibur mee laten zenden om verzendkosten te besparen , en dat waren dus de verkeerde .Ik vind het dan wel zo netjes als je dat met ruilen de  winkelier verzendkosten betaald vooral omdat ik de goede had besteld en zij de verkeerder leverde..maar zal wel aan mij liggen 
Was overgens niet bij de Papier Webwinkel hoor.
 Maar ik heb er zelf  €20,- voor moeten betalen , als ze wilt overnemen voor die prijs wil ik de verzendkosten wel delen. Stuur me maar even een mailtje als je interesse hebt.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

2 comments:

LottesCards said...

Die tack&peel gebruik ik ook! Ik ben verbaasd dat het niet bekender is onder de scrappers...

Wettelijk gezien sta jij in je recht! Ik geloof dan ook niet dat ik het er bij zou laten zitten. Want nu heb jij nog niet wat je wel wilde hebben...

Liefs Lotte

Fienny :) said...

Heey Lenet,
Wat een heel fijn spul dat Tack 'n Peel.
Jaa, dat lijkt mij écht geweldig spul.
Het is idd wat Lotte ook al zegt, waarom is dat niet bekender onder de Hobby-mutsen???
En het is maar goed, dat men weet dat je het kunt krijgen bij JANE CREATIEF!!!!!!!
Lenet, wat een toestanden zeg, dat is niet leuk en zeker niet normaal.
"Sléchte Zaak" toch!!!!!
Ik wens jou sterkte met alles :)
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)