Free diecutting files

Tuesday 29 May 2012

Feel Better Soon

Something went wrong this post should be on my blog yesterday.. We have a new challenge for you over at the Ribbon Real Challengeblog..Helen is  this weeks host  and she has chosen one of my favorite pictures for our  inspiration . She askes us to use the colors .and she askes us to create a card or project using the colors      : Coral , bright /chartreuse green & blue  plus you have to use a die cut /punch ,ribbon and flowers.  I used a border die from spellbinders , The bling border is from want 2scrap  and the ribbons and roses come from the ribbon real store.
and now...hop over to the challengeblog take a look at the picture , get inspired bij the work of the DT and join us!

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

8 comments:

Manon said...

heel erg mooi gemaakt.
Groetjes Manon

Riet said...

Wat een prachtige kaart,super die bloemen en vlinder.
Weer heel erg mooi.

Liefs Riet.

Martha said...

Schitterende kaarten heb je geplaatst Lenet!! Helemaal super!!!
Groetjes,
Martha

ida said...

mooie kaart!!

groetjes Ida

Helen Berry said...

Lenet this is so very beautiful I love every single gorgeous detail x x x

christina said...

Wat een prachtige kaart en wat heb je er een mooie bos rozen op gezet.

Groetjes Christina

janfien said...

Wat is deze toch mooi, Lenet. Je vindt het zeker geen probleem als ik hem namaak.
Josephine

Fienny :) said...

Heey Lenet,
Nou Moe, wat een mooie kleur!!!!
Je weet, ik ben knetter op groen.
Dus als je de kleur groen gebruikt dan heb je mij eigenlijk al ver voor je gewonnen, want ik ben écht helemaal knétter-gek op groen.
En niet dat dát de enige rede is dat ik het kaartje mooi of leuk vind, neen hoor!!!!!!
Ik vind het een MAGNIFIEK KAARTJE, omdat het ook écht een MAGNEFIEK-KAARTJE is.
En daar zijn meerdere rede's voor.
Heel mooi papier, hele mooie kleuren, waanzinnige mooie vlinder, hele mooie bloemen, leuk lint, dus het is weer gewoon een GEWELDIG KAARTJE geworden.
En de laatste tijd heb ik er verschillende gemist, maar dat heb ik toch met en met weer ingehaald.
Want dat zou zonde zijn als ik die niet zou bekijken, want dan heb je wat mooi's gemist.
Mijn DANK is dan ook weer heel erg groot, voor het mee GENIETEN.
Lieve Lenet, ik wens jou en jouw mensen om jou heen,
"een heel fijn en te gek weekend"
Hele-Lieve-Warme-Knutsel-Groetjes Fienny :)