Free diecutting files

Monday 18 May 2015

Filefolder Jaarbox.

Een tijdje terug heb ik deze Jaarbox gemaakt voor het blog van Craftliners. 
In eerste instantie was het de bedoeling om er een soort van naslagwerk mee te maken voor de tuin. Dit papier is er gewoon geweldig voor . Ik ben nu na de verhuizing in het gelukkige bezit van een heerlijke flinke tuin en wil het toch een beetje naar mijn eigen idee gaan inrichten. Toen wij hier kwamen wonen liep het al tegen het einde van het jaar dus groeide er niet veel meer het is dus een verassing wat er allemaal op komt , en om voor het volgende jaar te onthouden wat waar groeit en misschien evt. zaad te bewaren kwam ik dus op dit idee. Gaande weg bedacht ik dat je het net zo goed voor een gewoon jaar overzicht zou kunnen gebruiken..een projectlife- box zeg maar.
Elke maand heeft z'n eigen filefolder .. ik heb alleen Januari laten zien omdat ik ze allemaal vrijwel het zelfde heb gehouden qua indeling.. er kan een embellishment anders zitten en ze hebben andere kleuren maar de basis is het zelfde.
Elke folder heeft een enveloppe om losse dingetjes in te bewaren bv zakjes zaad voor het volgende jaar of losse foto's en ruimte voor journalling. Op het laatste "blad zit ook nog een soort pocket met labels en waar je evt ook nog wat achter kan schuiven.
Het was een hoop werk maar ben super blij met het resultaat.







 Gebruikte materialen: 
Time To Flourish Ephemera Cards (4501063), Time To Flourish 6x6 Inch Patterns & Solids (4501053), Time To Flourish 12x12 Inch Paper Pad (4501055) , Time To Flourish 8x8 Inch Paper Pad (4501054), Time To Flourish Banners (4501058), Washi Tape Set (4500843), Shabby Chic Door Pull (4500842), Shabby Chic Ornate Metal Key Holes (4500840), Time To Flourish Journaling Chipboard (4501060), Time To Flourish Decorative Chipboard (4501059),
Photobucket

3 comments:

Ankie vd Polder said...

Wat een schitterend project. Je hebt wel eer van je werk zo hoor. Groetjes, Ankie

Kitty said...

WAUW!

Pet73 said...

This is fabulous!!!!!