Free diecutting files

Wednesday 16 November 2016

Joyful


Deze keer een dubbele Labelkaart met een ster popup in het midden . Foto is niet zo super duidelijk geworden , maar ja ben geen professioneel fotograaf. Nu ik er zo naar kijk had ik de kaart open beter iets schuin kunnen nemen , dan was de popup ster er iets beter uitgekomen. .Weer een lesje geleerd voor de volgende keer.
Met de tekst aan de binnenkant heb ik een beetje gespeeld. Zo op het zicht staat er Christmas Greetings . In het klein heb ik er boven gestempeld Merry en New Year.  Nu kun je het lezen  als Merry  New year , Christmas Greatings en als Merry Christmas en New Year Greetings.
 Deze kaart heb ik gemaakt voor de uitdaging Tag Your It! De # 152 challenge van de Really Reasonable Ribbon challengeblog.
Photobucket

4 comments:

Ankie vd Polder said...

MOOI! Groetjes, Ankie

Maia said...

Super mooie pop up kaart Lenet!
Ik begrijp de bedoeling zoiets is altijd lastig te fotograferen.
Mooi papier heb je gebruikt!
Groetjes Maia

Karen Letchworth said...

This is SO super cute, Lenet. Thanks so much for playing along in our Tag Challenge. I hope that you will stop by to share your talents with us again soon.
Blessings,
Karen
Really Reasonable Ribbon

Linsey R said...

Such a pretty tag!