Free diecutting files

Monday 26 June 2017

Kaartje zonder titel.

Ik ben helemaal vergeten om deze kaart te laten zien. Ik heb deze ook  gemaakt voor de Moodboard Challenge van Maja Design net  als het minialbum van mijn vorige post . 
en met deze kaart en het minialbum heb ik de challenge gewonnen !!! YAAAAAAY.
Ik ben hier heel blij mee en het geeft me echt een enorme boost voor mijn scrap mojo. 
Alle inzendingen en het werk van het design team ligt voor mijn gevoel op zo'n hoog nivo dat ik daar echt niet aan kan tippen. Dus echt een super compliment dat ik als winnaar uit gekozen ben.
Dit was het moodboard van deze maand.


Photobucket

1 comment:

Marjolijn van Elsberg said...

Je hebt je shabby romantische stijl niet verloren Lenet, leuk om je werk nu bij /creatijd tegen te komen, gefeliciteerd met je prijs, hij is dan ook erg mooi je kaart. En om maar gevolg te geven aan je blog oproep een reactie van mij, ik vind bloggen ook nog steeds erg leuk!