Free diecutting files

Thursday 10 May 2018

The gift of friendship

Hallo allemaal ,
Het was weer mijn beurd om een blogpost te verzorgen op het Maja Design blog.
Deze keer heb ik een kaartje gemaaktmet papier uit de Vintage summer Basics lijn en een hele boel bloemen die als het ware uit de kaart barsten. 

e
Ik heb twee bijna even grote stukje papier  genomen . De bovenste heb ik voor ongeveer 2/3  ingescheurd en omgerold. toen op het basis papier geplakt en vast genaaid. 
Daarna opgevuld met bloemen kant en pins. Afgemaakt met een strik aan de onderkant een parelbrad en een rub-on van Melissa Francis.

Leuk dat je even langs kwam..Als je een berichtje achterlaat kom ik ook even bij jou om je werk bewonderen.

***ER IS NOG STEEDS TIJD OM MEE TE DOEN MET MIJN BLOGCANDY!   http://scraplenet.blogspot.nl/2018/04/dangletag-and-give-away.html ***

3 comments:

Marijke said...

Dat is een heel mooie kaart geworden. Erg leuk die techniek en dan die bloemen zijn ook prachtig. Een top kaartje hoor vind ik! Groetjes Marijke.

Aartje said...

Ha Lent, ik zag deze al op het Maja blog en ik vind hem echt geweldig mooi. Prachtig zoals je de bloemen tussen het papier hebt verwerkt.
Groeten, Aartje

Maudy said...

Wauw wat is deze gaaf geworden zeg! heel mooi gedaan zo met dat papier wat je open hebt gemaakt en de bloemen lijken er wel uit vandaan te groeien zeg maar!